T.C. Mİllî Eğİtİm BakanlIğI
MUĞLA / MENTEŞE - Şehit Mehmet Çetin Anadolu İmam Hatip Lisesi

Haberler

May

STEAMACTİON K210 ERASMUS PROJEMİZİN SLOWENYA HAREKETLİLİĞİ ETKİNLİKLERİMİZ

May

May

EKOKEY K210 ERASMUS PROJEMİSİN MAKEDONYA HAREKETLİLİĞİ 3. GÜN ETKİNLİKLERİ

May

EKOKEY K210 ERASMUS PROJEMİSİN MAKEDONYA HAREKETLİLİĞİ 2. GÜN ETKİNLİKLERİ

May

EKOKEY K210 ERASMUS PROJEMİSİN MAKEDONYA HAREKETLİLİĞİ  BAŞLADI

Hareketliliğe katılan öğrenci ve öğretmenlerimize başarılar diliyoruz. 

May

STEAMACTİON K210 ERASMUS PROJEMİZİN SLOWENYA HAREKETLİLİĞİ BAŞLADI

Hareketliliğe katılan öğretmenlerimize başarılar  diliyoruz

May

Okulumuzda yürüttüğümüz; 7 ERASMUS projesi kapsamında uyguladığımız STEM ve STEM çalışmalrımız sonucunda STEM Okul Etiketi almaya hak kazandık. 

Nis

DIGITAL GAMIFICATION TO PREVENT CLIMATE CHANGE KA210 ERASMUS projesi kapsamında Online öğretmenlere ve öğrencilere yönelik; sanal etkinlik düzenlenmiştir. Malta, Türkiye, Makedonya, Finlandiya' dan öğretmen, öğrenci ve okul yöneticilerine yönelik olan etkinlikte;

Hava durumu, iklim, iklimsel değişkenlik ve değişim kavramlarıyla ilgili bu etkinliğin amacı, öğretmen ve öğrencilerin geçmişteki iklim değişiklikleri konusunda farkındalıklarını artırmak ve gelecekte yapılacak çalışmalara hazırlık eğitimleri almalarını sağlanmıştır. Öğretmenler ve öğrenciler Google sunum kullanarak iklim değişikliğine engel olmak için neler yapabiliriz, bize düşen görevler nelerdir? içeriklerinden oluşan sunum hazırlamışlardır. Projeye ait logo tasarlama çalışması yapılmıştır.

 

9.00-9.30 Ön tartışma

9.30-10.30 Google sunum aracı ortağıyla sunum nasıl hazırlanır? 10.30-11.00 Kahve Arası

11.00-12.00 Öğretmen ve öğrencilerin odalara atanması, Google sunumu ile ortak sunum ve çözüm önerileri

12.00-12.30 Hazırlanan sunumların sunulması

12.30-13.00 Kurumumuzda yürütülen iklim değişikliği çalışmalarının Padlet aracına eklenmesi, son anketin eklenmesi

 Günün değerlendirmesi

Nis

MAKER STEAM alanında katılımcılar online  ortamda gerçekleşmiştir. Eğitim 2 gün 6 saat sürmüştür.  Eğitimimiz en basit şekilde, her öğrencinin öğrenebileceği şekilde, pratik ve eğlenceli bir şekilde gerçekleşmiştir.  Öğrenciler STEAM Maker dünyasını keşfetmiş, kendi yaş gruplarına uygun çeşitli 3D modelleme programlarını keşfetmişlerdir. Elektronik tasarım, proje tasarımı ve imalat yöntemleri hakkında bilgi sahibi olmuşlardır. 

Eğitim başlıkları:

• 1. Gün: Buzları eritmek amacıyla toplantı Answergarden web2.0 aracı kullanıldı.  STEAM MAKER hareketi nedir?

Elektrik ve elektronik ile ilgili temel bilgiler, STEAM araştırmalarında hangi malzemeler kullanılıyor? Üretmeyi hayal ettiğiniz şeyin örnek olay çalışmaları.

 

• 2. Gün: SketchUp - Tinkercad - FreeCAD araçlarına giriş Tasarım dünyasına giriş -giriş - iki boyutlu şekiller çizme - kağıt üzerinde üç boyutlu şekiller çizme -perspektif - perspektif boyutlandırma - perspektif uygulama

Katılımcılar çalışmalarını arkadaşlarına sundular. Son anket (değerlendirme) - Eğitimsel tartışma -Öğrenciler eğitim sonrasında çalışmalarına devam edecek ve yöntemlere devam edilecektir. 

Eğitime Türkiye - Polonya- Yunanistandan toplam 64 öğrenci ve öğretmenler katılmıştır.

Nis

MAKER STEAM alanında katılımcılar online  ortamda gerçekleşmiştir. Eğitim 2 gün 6 saat sürmüştür.  Eğitimimiz en basit şekilde, her öğrencinin öğrenebileceği şekilde, pratik ve eğlenceli bir şekilde gerçekleşmiştir.  Öğrenciler STEAM Maker dünyasını keşfetmiş, kendi yaş gruplarına uygun çeşitli 3D modelleme programlarını keşfetmişlerdir. Elektronik tasarım, proje tasarımı ve imalat yöntemleri hakkında bilgi sahibi olmuşlardır. 

Eğitim başlıkları:

• 1. Gün: Buzları eritmek amacıyla toplantı Answergarden web2.0 aracı kullanıldı.  STEAM MAKER hareketi nedir?

Elektrik ve elektronik ile ilgili temel bilgiler, STEAM araştırmalarında hangi malzemeler kullanılıyor? Üretmeyi hayal ettiğiniz şeyin örnek olay çalışmaları.

 

• 2. Gün: SketchUp - Tinkercad - FreeCAD araçlarına giriş Tasarım dünyasına giriş -giriş - iki boyutlu şekiller çizme - kağıt üzerinde üç boyutlu şekiller çizme -perspektif - perspektif boyutlandırma - perspektif uygulama

Katılımcılar çalışmalarını arkadaşlarına sundular. Son anket (değerlendirme) - Eğitimsel tartışma -Öğrenciler eğitim sonrasında çalışmalarına devam edecek ve yöntemlere devam edilecektir. 

Eğitime Türkiye - Polonya- Yunanistandan toplam 64 öğrenci ve öğretmenler katılmıştır.

Nis

Etkinliğin amacı, öğretmen ve öğrencilerin geçmişteki iklim değişiklikleri konusunda farkındalıklarını artırmak ve gelecekte yapılacak çalışmalara hazırlık eğitimleri almalarını sağlamaktır. Öğrenciler ve öğretmenler dijital araçları kullanarak iklim değişikliği çalışmaları yapmışalardır.

Nis

 Bu aktivitemizde öğrencilerin yaratcılıklarını destekleyen, hayal güçlerini kullanarak yaratıcı projeler üretecekleri bir STEAM manyetik setiyle tanıştılar. STEAM Manyetik Kitinin öğrenciler ve öğretmenlere neler sunduğuve faydalarının neler olduğu derslere nasıl entegre edilebileceği hakkında sunumlar ve uygulamalı çalışmalar yapılmıştır. 3D kalem gösterimleri ve örnek projeler oluşturulmuştur.

Aktivite 2 gün 6 saat sürmüştür. 

1. Gün: Öğrenciler ve öğretmenler  İnteraktif sunum, padlet ile buz kırma aktivitesi

Manyetik Kit Tanıtımı: STEAM Manyetik, elektronik ve fiziği basit ve eğlenceli bir şekilde deneyimlemenize ve öğrenmenize yardımcı olmak için tasarlanmış bir settir. Bu  kit ile elektrik devrelerini öğrencileri kendileri oluşturmuşlar ve disiplinler arası çalışmayı deneyimlemişlerdir. Örnek Manyetik Kit tasarımlarının oluşturulmuştur.

2. Gün: 3D yazıcı kalemi nedir?

3D kalem deneyimi

Örnekleri: 3D Kalemle Hücre Çizimi Eğitimsel değerlendirme, matematik dersinde kullanımı

Aktiviteye Türkiye, Polonya ve Yunanistandan 67 öğrenci, 22 öğretmen ve 3 okul müdürü katılmıştır.

Nis

 Bu aktivitemizde öğrencilerin yaratcılıklarını destekleyen, hayal güçlerini kullanarak yaratıcı projeler üretecekleri bir STEAM manyetik setiyle tanıştılar. STEAM Manyetik Kitinin öğrenciler ve öğretmenlere neler sunduğuve faydalarının neler olduğu derslere nasıl entegre edilebileceği hakkında sunumlar ve uygulamalı çalışmalar yapılmıştır. 3D kalem gösterimleri ve örnek projeler oluşturulmuştur.

Aktivite 2 gün 6 saat sürmüştür. 

1. Gün: Öğrenciler ve öğretmenler  İnteraktif sunum, padlet ile buz kırma aktivitesi

Manyetik Kit Tanıtımı: STEAM Manyetik, elektronik ve fiziği basit ve eğlenceli bir şekilde deneyimlemenize ve öğrenmenize yardımcı olmak için tasarlanmış bir settir. Bu  kit ile elektrik devrelerini öğrencileri kendileri oluşturmuşlar ve disiplinler arası çalışmayı Bu aktivitemizde öğrencilerin yaratcılıklarını destekleyen, hayal güçlerini kullanarak yaratıcı projeler üretecekleri bir STEAM manyetik setiyle tanıştılar. STEAM Manyetik Kitinin öğrenciler ve öğretmenlere neler sunduğuve faydalarının neler olduğu derslere nasıl entegre edilebileceği hakkında sunumlar ve uygulamalı çalışmalar yapılmıştır. 3D kalem gösterimleri ve örnek projeler oluşturulmuştur.

Aktivite 2 gün 6 saat sürmüştür. 

1. Gün: Öğrenciler ve öğretmenler  İnteraktif sunum, padlet ile buz kırma aktivitesi

Manyetik Kit Tanıtımı: STEAM Manyetik, elektronik ve fiziği basit ve eğlenceli bir şekilde deneyimlemenize ve öğrenmenize yardımcı olmak için tasarlanmış bir settir. Bu  kit ile elektrik devrelerini öğrencileri kendileri oluşturmuşlar ve disiplinler arası çalışmayı deneyimlemişlerdir. Örnek Manyetik Kit tasarımlarının oluşturulmuştur.

 

2. Gün: 3D çizim oluşturma, 3D yazıcı kalemi nedir?

3D kalem deneyimi

Örnekleri: 3D Kalemle Hücre Çizimi Eğitimsel değerlendirme, matematik dersinde kullanımı

Aktiviteye Türkiye, Polonya ve Yunanistandan 67 öğrenci, 22 öğretmen ve 3 okul müdürü katılmıştır.

Nis

ECO CONNECT KA210 ERASMUS PROJEMİZİN PLANLAMA TOPLANTISINI GERÇEKLEŞTİRDİK

Nis

SDGSTEAM VE ECOKEY K210 erasmus projelerimizin ortak hareketliligi olan Portekiz hareketliliğine katılan öğrencileirmiz, okulumuz öğrencilerine faaliyet sunumu yaptılar ve yaşadıkları deneyimi anlattılar.